Thursday, July 8, 2010

Alam Persekolahan.

Semasa tahun 1967 Dajah 4A diSek.Keb.Tg.Rambutan.Perak.Di barisan hadapan dari kiri 1. Juriah Hamid 2. Fatimah Awang 3. Mohd Arif Chik 4. Tak ingat 5. Mohd Rathi (tokdewangsa) 6. Tak ingat 7. Tak ingat 8. Mohd Noraini Abd Rahman (ketua darjah) 9. Tak ingat 10. Rosli Din 11.Kamaruddin Mansor 12. Tak ingat 13. Tak ingat 14. Tak ingat 15. Tak ingat.
Barisan belakang dari kiri 1. Tak ingat 2. Tak ingat 3. Tak ingat 4. Tak ingat 5. Tak ingat 6. Hasnah Ahmad 7. Tak ingat 8. Zaleha Mohd Noor 9. Mariam Ariffin 10. Rohana Abu Samah (p/k darjah) 11. Tak ingat 12. Tak ingat 13. Tak ingat 14. Tak ingat 15. Tak ingat 16. Tak ingat.
Cikgu Darjah: Cikgu Hamidah

Kalau kawan-kawan lama saya atau sesiapa sahaja waris terbaca entry ini bolehlah membantu saya mengingati kembali nama-nama dalam photo ini. Dimanakah kawan-kawan saya tu sekarang? Mungkin ada yang dah bercucu.Kalau tak salah saya sepatutnya gambar kawan saya (pelakun adik manja Dharma Harun Al Rashid.......) ada dalam photo tu tapi tak ingatlah saya kenapa mungkin dia tak datang kelas semasa photo ini diambil atau mungkin gambarnya ada dalam photo itu tapi saya terlupa yang mana satu,maalumlah gambar ini pun dah 43 tahun diambil.Mungkin dia sendiri yang boleh bagi komen.Dharma ni dulu dalam kelas dia salah seorang, orang tertinggi dalam kelas.Adik beradik nya semua pandai main takraw dan mewakili sekolah dan peringkat negeri Perak(peringkat kebangsaan saya tak ingat).

No comments: